Reklamace
Riziko reklamace se snažíme minimalizovat tím, že prodáváme pouze kvalitní a osvědčené výrobky.
Avšak i tak k reklamaci může dojít. V případě jejího vzniku řešíme reklamace rychle k maximální spokojenosti zákazníků.
- Pokud Vám dopravce předává balík výrazně deformovaný, nepřebírejte jej a informujte nás o této skutečnosti, abychom Vám mohli ihned zaslat nový balík. Vzniklou situaci si vyřídíme s dopravcem sami.
- Pokud při rozbalení zásilky zjistíte, že je zboží poškozené, kontaktujte nás prosím. Celou situaci ihned vyřešíme.
- V případě oprávněné reklamace v rámci 24 měsíců od převzetí, produkt ve většině případů měníme obratem za nový.
Obecný postup reklamace:
1. Z důvodu preference individuálního jednání se zákazníkem doporučujeme před počátkem řešení reklamace zavolat na telefon: +420 608 664 336 , kde se domluvíte na přesném postupu reklamace tak, aby Vás stála co nejméně času a úsilí.
2. Reklamované zboží doručte poštou na adresu provozovny:
602 00 Brno – Veveří, Veveří 497/75
3. Poté, co zboží odešlete, pošlete nám na email info@briv.cz žádost o proplacení nezbytných nákladů s dopravou zboží a přiložte naskenovaný podací lístek, apod. V případě oprávněné reklamace, která nevznikla z důvodu neodborného nebo nevhodného zacházení kupujícího (viz. obchodní podmínky), Vám náklady na doručení rádi proplatíme.
4. Do balíčku přiložte papírek s informací, z jakého důvodu chcete zboží reklamovat, dále uveďte vaše telefonní číslo, na které můžeme Vás kontaktovat a přiložte originál nebo kopii faktury či jiného dokladu prokazujícího koupi.
5. Jakmile nám balíček bude doručen, zavoláme Vám s informací o uznání reklamace a termínu zaslání nového zboží. Nové zboží zasíláme co nejrychleji.
Postup reklamace zboží - Domácí spotřebiče:
1. Právo na vrácení 14 dní:
Pokud nejste se zakoupeným produktem spokojeni, bez ohledu na důvod, můžete jej vrátit do 14 dnů od jeho doručení.
Jak to uděláte, je na vás. birv.cz vám dává možnost vrátit produkty vyplněním online formuláře pro vrácení.
2. Náklady na dopravu zpět hradí zákazník.
Samotné vrácení produktu proběhne za následujících podmínek:
- 1) Produkt musí být nepoužitý a neotevřený. (v původním obalu)
- 2) Nesmí být narušena celistvost produktu - musí nám být zaslán zpět ve stavu, v jakém byl přijat.
- 3) Že jeho obal není poškozen /zmačkaný, potřísněný, natržený, natržený, podlepený/.
- 4) Na samotném výrobku by neměly být žádné známky používání, škrábance, boule.
- 5) Že nechybí příslušenství – pokud je zasláno se samotnou objednávkou
V případě nesplnění výše uvedených podmínek je bohužel právo odmítnout objednávku zrušeno, protože samotný produkt se stane nepoužitelným.
Co byste měli udělat, pokud chcete vrátit produkt, který splňuje výše uvedené podmínky?
- Vyplňte online formulář pro vrácení a ujistěte se, že produkt, který chcete vrátit, je způsobilý k vrácení;
- Odešlete formulář na náš e-mail: info@briv.cz
- Obdržet potvrzení
- Zaslání produktu k nám - Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
- Poštovné za zaslání zboží obchodníkovi při odstoupení od smlouvy hradíte Vy. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.
Vrácení částky je do 14 dnů.
Pro uplatnění práva na odmítnutí prosím kontaktujte nás telefonicky: +420 608 664 336
PODMÍNKY VRÁCENÍ/REKLAMACE ZAKOUPENÉHO ZBOŽÍ - Domácí spotřebiče:
- Lhůta pro vrácení je 14 dnů, počítáno ode dne převzetí zboží.
- Ve vrácené zásilce je třeba kromě formuláře pro vrácení zakoupeného zboží přiložit i doklad o koupi (účtenka, faktura).
- Závaznou podmínkou je, že zakoupené produkty jsou v dobrém obchodním stavu, bez porušení obalu a nepoužité (potisk je považován za poškozenou neporušenost obalu).
- Zboží je možné vrátit do sídla společnosti kurýrem. Náklady na dopravu jdou na účet zákazníka a nevrací se.
- Zásilky zaslané na dobírku se nepřijímají.
- Po obdržení vráceného zboží a jeho kontrole (informace budou zaslány e-mailem nebo telefonicky) je zákazníkovi vrácena hodnota bez nákladů na dopravu - na účet zboží po dobu 14 dnů.
- Zboží, u kterého nelze uznat vrácení/reklamaci (např.: bylo-li odesláno po uvedené lhůtě, nebylo-li k němu přiloženo účtenka, bylo-li rozbaleno), bude zasláno zpět zákazníkovi na jeho náklady.
- Pokud se zákazník z nějakého důvodu spletl a uvedl jiný produkt, než chtěl, a svou chybu nezjistil až do odeslání objednávky, může se obrátit na kancelář společnosti a rozhodnout se, jak dále postupovat.
- Pokud se zákazník z nějakého důvodu spletl a uvedl jiný produkt, než chtěl, a svou chybu nezjistil až do odeslání objednávky, může se obrátit na kancelář společnosti a rozhodnout se, jak dále postupovat.
- Každý případ je posuzován individuálně.
- Náklady na vrácení produktu a zaslání nového jdou na účet zákazníka.
- Pokud je nová objednávka dražší, je splatný rozdíl.
- Dodavatel má právo odmítnout vrácení produktu podle svého uvážení, pokud to okolnosti vyžadují.
- Každý výrobek, který nesplňuje požadavek zákazníka, je předmětem reklamace. Zákazník ji může odmítnout, jakmile ji obdrží kurýr a nepřevzít ji od něj.
- V případě jasného rozporu mezi přijatým a požadovaným zbožím nás neprodleně kontaktujte na jednom z telefonních čísel uvedených na stránce. Nesoulad je kontrolován názvem produktu v poptávce a názvem produktu, který zákazník obdržel. Při zjištění takové chyby vrátí zákazník produkt na náklady dodavatele a jemu bude zaslán správný produkt.
- Reklamaci se nevztahuje zboží, u kterého byl Zákazník dříve upozorněn na neshodu nebo závadu, jakož i zboží, jehož neshoda je způsobena materiály dodanými zákazníkem.
- Pokud při převzetí zboží dojde k poškození nebo roztržení obalu, bude reklamace uznána pouze za přítomnosti kurýra při převzetí zboží. V takovém případě nás neprodleně kontaktujte telefonicky nebo uplatněte reklamaci u kurýra.
- Reklamace je potvrzena zápisem do nákladního listu příjemcem v okamžiku převzetí zásilky.
- Reklamace mechanického poškození vzniklého během přepravy bude zohledněna pouze na základě reklamačního protokolu sepsaného za přítomnosti kurýra.
- V případě viditelného poškození zásilky v době jejího doručení je sepsán nálezový protokol (ve dvou stejných kopiích), ve kterém je popsán zjištěný stav zásilky a jejího obalu. V tomto případě může Zákazník odmítnout převzetí zásilky nebo ji převzít na vlastní nebezpečí.
- V případě, že Zákazník takovou zásilku převezme a při převzetí nepředložil své nároky kurýrovi, přechází odpovědnost za reklamaci na kurýra, který zásilku zákazníkovi doručil.
- Za takových okolností platí podmínky pro reklamaci zásilek příslušné kurýrní společnosti
- Při uplatnění reklamace do 14 /čtrnácti/ pracovních dnů od data nákupu, při dodržení všech podmínek obchodu, jakož i všech platných zákonných ustanovení, Zákazník může požadovat vrácení zaplacené částky, výměnu zboží za jiné nebo srážku z ceny.
- Veškeré náklady, které zákazník vynaloží na příjem a vrácení zakoupeného zboží, bankovní provize a další náklady nad rámec hodnoty, jsou na náklady Zákazníka.
- Osoba, která je při převzetí zásilky třetí osobou, nemá nárok na reklamaci a není podle něj primárním plátcem.
VRÁCENÍ/REKLAMACE SLUŽBY:
Reklamace se vyřizují v níže uvedeném pořadí.
Vyplnění formuláře pro vrácení/reklamaci s podrobným uvedením důvodů vrácení/reklamace.
Po obdržení formuláře vrátí Poskytovatel Zákazníkovi odpověď na platnou e-mailovou adresu.
Dodavatel si vyhrazuje právo neakceptovat zjištění Zákazníka, pokud se domnívá, že důvod jeho vrácení/reklamace je neopodstatněný nebo je důsledkem nesprávného použití Zákazníkem.
Je důležité, aby zásilky byly dobře zabaleny.
Lhůta, po kterou se musí dodavatel objednateli vyjádřit, je v zákonné lhůtě - do 10 /deseti/ dnů od uplatnění reklamace.
Po přijetí reklamace jako oprávněné vyrozumí dodavatel objednatele telefonicky nebo e-mailem a provede následující kroky k vyřízení reklamace:
- Zašle objednateli nový výrobek stejného typu na jeho adresu na vlastní náklady
- V případě, že nelze zajistit stejný produkt, nabízí možnosti výběru jiného produktu ve stejné hodnotě
- V případě, že stejný produkt nelze zajistit, vrátí dodavatel hodnotu Zákazníkovi v zákonem stanoveném objednat.
V případě zamítnutí podané reklamace a vyplněné nálezové zprávy sdělí dodavatel Objednateli své stanovisko zasláním kopie nálezové zprávy na e-mailovou adresu uvedenou Objednatelem.
Zákazník telefonicky nebo e-mailem informuje dodavatele o následných opatřeních ohledně reklamovaného produktu.
Při požadavku na vrácení zboží zákazníkovi jsou produkt a nálezová zpráva zaslány zákazníkovi způsobem, který je pro něj vhodný, a náklady na přijetí jdou na jeho náklady.
Pokud zákazník do 14 /čtrnácti/ dnů od upozornění zboží nereklamuje, vyhrazuje si dodavatel právo naložit se zbožím dle svého uvážení a nedluží žádné částky, a to jak za hodnotu produktů, tak za náklady vynaložené na ně při prvním jejich vlastníkovi.
Pokud si zákazník do 14 /čtrnácti/ dnů po upozornění nevyhledá své zboží, Dodavatel si vyhrazuje právo naložit se zbožím dle svého uvážení a nedluží žádné částky, jak za hodnotu produktů, tak za náklady s nimi vynaložené, jejich původnímu majiteli.