Doručení probíhá do 2 pracovních dnů; e-mail: info@briv.cz
MTSPF7.5HK 300A 75V vodou chlazený regulátor otáček motoru na bázi V75/300 SuperESC
Použití:
- elektrický skateboard, bojový robot, e-kolo, elektrický motocykl, efoil, elektrické surfovací prkno, vodní skútr, elektrický člun, atd.
MTSPF7.5HK je založen na konstrukci hardwaru a firmwaru V75. Používá se hlavně pro ovládání střídavého motoru na mobilních zařízeních s 18S a pod Lipo baterií (max 75V,). Ve srovnání s původním V75300 má lepší odvod tepla a větší trvalý výkon!
Díky mnoha funkcím a rozhraním může být MTSPF7.5HK široce používán ve vysokorychlostních elektrických skútrech, vysokorychlostních elektrických motokárách, elektrických motocyklech, elektrických člunech, elektrických surfovacích prknech, těžkých nákladních robotech, bojových robotech, elektrických vysokozdvižných vozících a různých speciálních vozidlech atd.
Specifikace:
- Model: MTSPF7.5HK
- Trvalý proud: 300A
- Výbušný proud: 400A
- Vstupní napětí: 5-18S Lipo (18V-75V)
- BEC: S
- Vodou chlazené: Ano
- Verze hardwaru: založeno na V75/300
- Firmware: Upgradovatelný
- Kondenzátory: 9ks kondenzátor 100V 470μf
Vlastnosti:
- Tento nový ovladač může pracovat na nejvyšší napětí 75V, lze jej použít pro elektrický skateboard, surf, motocykl, ATV atd., vyřešil problém vysokého napětí a je kompatibilní s VESC_TOOL, což většina ovladačů na současném trhu neumí.
- Kompatibilní s VESC_TOOL, programovatelný;
- Vhodný pro vysokonapěťové komponenty, stabilnější, lepší výkon;
- 24ks mosfetů;
- S vysoce kvalitním hliníkovým pouzdrem;
- S velkým odvodem tepla pro vysokonapěťové a vysokoproudé aplikace;
- Kompatibilní s kartáčovaným a bezkomutátorovým motorem, vnitřním a předřazeným motorem
- Senzorový nebo bezsenzorový provoz + Hybridní režim
- Nastavitelná funkce vpřed/vzad/brzda
- Funkce regenerativního brzdění
- Konfigurovatelné limity otáček, proudu, napětí a výkonu
- Podpora PPM, Analog (ADC), UART, Canbus vstup
- Podpora ovládání obdélníkového režimu BLDC a sinusového režimu FOC
- Komunikační porty: USB, CAN, UART
- Křivka plynu a rampování pro všechny vstupní zdroje
- Bezproblémový 4kvadrantový provoz
- Ampérhodina, počítání watthodin
- Analýza dat v reálném čase a jejich čtení přes komunikační porty
- Nastavitelná ochrana:
- Maximální a minimální vstupní napětí (baterie).
- Maximální proud motoru a limity vstupního proudu (baterie).
- Maximální výkon (watt)
- Maximální teplota motoru a ESC
- Max. regenerační brzdný proud (samostatné limity pro motor a vstup)
- Max ERPM (RPM) (samostatné limity pro každý směr)
Porty:
- Port AUX pro napájení 12V a 5V externího zařízení
- PPM port pro připojení PPM vysílačů s přijímačem; Nikdy nepřipojujte jeden přijímač ke dvěma nebo více VESC v poli! Vedení Y-PPM může způsobit trvalé poškození
- Port CAN pro komunikaci CAN s jinými zařízeními a s poli řídicích jednotek; Připojte pouze CAN L a CAN H! GND piny a 5V by nikdy neměly být zapojeny v poli VESC.
- Port senzoru pro motorové Hallovy senzory (ABI, HALL, magnetické kodéry);
- SWD port pro přímý přístup k čipové sadě. Diagnostika, ladění a data v reálném čase;
- COMM port pro různé druhy jiných komunikačních metod, jako je I2C, ADC, Uart, k ovládání SuperESC můžete použít své Arduino nebo Raspberry Pi!
- USB port pro programování.
Nový komentář